Offerte

Qdisplay legt u graag onze werkwijze uit bij het maken van offertes of prijsopgaves.

Digitale beprijzing in uw winkel is een traject dat doorlopen wordt. Het is niet simpelweg een product dat u aanschaft en klaar is Kees. Een prijsopgave is afhankelijk van veel parameters en daar nemen wij graag de tijd voor.

Een geslaagd ESL project vergt een goede voorbereiding, inventarisatie van uw wensen met betrekking tot de informatie die u op uw prijskaartjes wenst, analyse van de bestaande kassasoftware en datastructuur van uw database, analyse van de reeds aanwezige hardware, hoe ziet uw winkel er uit, welke bevestigingsmaterialen zijn bruikbaar in uw situatie enzovoort.

Stap 1:

Wij starten ons offerte traject altijd met een globale prijsopgave gebaseerd op afmetingen van de locatie en het aantal en type labels dat u wenst. Binnen twee weken zullen wij u benaderen om te bezien of de globale prijsopgave stof biedt tot verder praten. Een aanvraag voor een globale prijsopgave kunt u doen  door het contact formulier in te  vullen.

Stap 2:

U gaat verder: Wij maken een afspraak om u te bezoeken om op locatie de afmetingen van de winkel op te nemen, de bestaande infrastructuur te bekijken en de prijsopgave te bespreken.

Stap 3:

U gaat verder: Samen met u bepalen we het aantal en het soort labels om een specifieke offerte te maken waarin alle wensen en benodigdheden opgenomen zijn. De structuur en inhoud van de database wordt onderzocht zodat een concrete prijs kan opgegeven worden voor systeemintegratie.

Stap 4:

U gaat verder: Offerte is project geworden en u heeft getekend. De materialen worden bij Pricer besteld. Afhankelijk van de grootte van het project is de levertijd 3-8 weken. In afwachting van de materialen maakt Qdisplay de systeem integratie in orde, bestelt de bevestigingsmaterialen en bereidt de installatie voor.

Stap 5:

Na binnenkomst materialen maken wij met u een afspraak en gaan wij over tot het installeren van de software op uw locatie en het installeren van de hardware. Dit kan overdag, s’avonds in het weekeinde wanneer het u uitkomt zonder de dagelijkse gang van zaken te storen. Wij trainen uw personeel in het omgaan met het systeem en leveren assistentie bij het monteren van de prijslabels bij de schappen.

Stap 6:

Wij assisteren u 60 dagen op basis van full support waarbij u gratis gebruik kunt maken van onze helpdesk en wij gratis ter plaatse komen om eventuele problemen te verhelpen. Buiten deze periode kunt u nog steeds gebruik maken van onze helpdesk echter tegen betaling. Uiteraard bieden wij servicecontracten aan voor 24/7 ondersteuning in diverse service niveaus.

Qdisplay zorgt voor een geslaagd ESL project in uw onderneming en daar staan wij voor!

Heeft u vragen, wilt u een prijsopgaven of een offerte, neem contact met ons op