Digitale fashionlabels

Digitale fashionlabels in fashion-, schoenen- en sportretail

De fashion-, schoenen- en sportretail kent als geen ander de seizoensmatige invloeden op de prijzen van de collecties. Nieuwe collectie, afprijzen, uitverkoop, herhaalde nieuwe prijzingsrondes is en blijft een tijdrovende klus. Dat kan echt anders door middel van digitale fashionlabels.
Digitale fashion labels zorgen ervoor dat op elk label dat aan kleding of schoen bevestigd is, de juiste prijs staat. Verandert u de prijs in uw afrekensysteem, dan verandert de prijs aan het kledingstuk of aan de schoen binnen enkele seconden mee. Ideaal voor uw afprijzingen, seizoensuitloop of uitverkoop.

Ook maatgegevens op de fashionlabels

Op het label kunt u meer dan alleen de prijs kwijt. Naast artikelomschrijving, artikelnummers, barcodes, verwijzing via QR code naar uw website  kunnen de digitale fashionlabels de magazijnvoorraad tonen van het showmodel schoen of kledingstuk dat in de winkel getoond wordt. Zo is direct zichtbaar of deze maat of kleur achter in het magazijn aanwezig is of niet. Eventuele voorraad die verstuurbaar is vanuit een centraal magazijn kan ook getoond worden. Zo loopt u geen verkoop mis indien het specifieke artikel niet direct leverbaar is en als service naar uw klant opgestuurd kan worden.
Fashion labels zijn 868Mhz gestuurde radio labels. Dit staat voor een eenvoudige installatie met een groot bereik tot wel 3000m2 per accesspoint.  De labels zijn plat en in diverse kleuren leverbaar. U kunt een kleur kiezen die het

Digitale fashionlabels

Fashionlabels zijn in veel kleuren verkrijgbaar vraag naar de mogelijkheden.

dichtst aansluit bij uw bedrijfskleuren, maar ook de diversiteit aan kleuren gebruiken om bepaalde artikelen aan te duiden die specifiek dienen op te vallen. Denk aan een uitlopende collectie tussen een nieuwe collectie bijvoorbeeld. Door verschillende kleuren fashionlabels te kiezen, maakt u dat onderscheid gemakkelijk inzichtelijk.
Dynamisch uw prijs inzetten voor een optimaal rendement van uw uitverkoop , gericht aanbieden van op voorraad zijnde maten of kleuren door uw winkelpersoneel, direct zien welke maat u direct uit voorraad kunt leveren, herprijzen, ook tijdelijk, van al uw voorraad zonder de kleding of schoenen uit het rek te halen legitimeren een investering in digitale fashionlabels.