Modem vervangen of nieuw internetprovider?

Modem vervangen of nieuw internetprovider?

Gaat u uw modem vervangen, omdat deze niet meer goed functioneert, of omdat de internetprovider hem wil vervangen, of omdat u een ander internetprovider gaat gebruiken. Hou er dan rekening mee dat dit gevolgen heeft voor de werking van het digitale prijskaartjes systeem.

Om de overgang naar een nieuw modem zo soepel en eenvoudig mogelijk te laten verlopen, is het zaak dat u z.s.m. en wel een paar dagen voordat het modem daadwerkelijk vervangen wordt, een service call inschiet bij Qdisplay. Wij kunnen dan op afstand de instellingen van de QDbox zodanig aanpassen dat we ook na de vervanging van het modem er nog bij kunnen.

Na vervanging geeft u ons een seintje en zorgen wij er weer voor dat de juiste IP-adressen geconfigureerd worden in het systeem en u weer verder kunt met het prijskaartjes systeem.

Doet u dit niet, dan kunnen wij er op afstand niet meer bij en is de kans groot dat we daarvoor ter plaatse moeten komen en u voor hoge onnodige kosten komt te staan.

terug naar Expert Quick Reference overzicht.